Jump to content

Recommended Posts

Håller på och moddar min första traktor.

Det jag har gjort:

- Ändrat färg till röd.

- Bytt avgasrör.

- Lagt till framskärmar.

- Breddat däcken en aning.

Hur tycker ni det ser ut?

Vad skall jag göra mer?

Funderar på frontvikter i fram, någon som vet några som borde passa?

20160426221540_1.jpg.731a52604edbb358cbae9d37a9cc64f2.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på annan sajt

Ser bra ut det där! :) Är det Farmari99´s grundtraktor så skulle man nästan ändra totalvikten på däcken så att den inte glider iväg när den står still. Är ploughmoden som stör i loggen om jag förstår rätt? :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på annan sajt

Ser bra ut det där! :) Är det Farmari99´s grundtraktor så skulle man nästan ändra totalvikten på däcken så att den inte glider iväg när den står still. Är ploughmoden som stör i loggen om jag förstår rätt? :)

Tackar! Japp det är Farmari99:s grundtraktor, skall fixa till det där med däcken. har inte kollat vad det är som stör detta ännu men hoppas få ordning på det. Finns även lite smått annat som traktorn kan önska och jag hoppas få till. Går allt väl så kommer väl traktorn upp här till slut för nedladdning. :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på annan sajt

Ser jättefin ut :) har själv pillat med den modellen men gav upp pga hoppandet, prova att ta bort plough spec om du kan, har man real terrain får man ju samma effekt ändå. Ska du öka vikten på hjulen får du också pilla med motorstyrkan mm om det ska bli bra. Lycka till nu och jag hoppas verkligen att vi får se ett släpp för det finns alldeles för få kvalitets traktorer till svenska mappar :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på annan sajt

Tanken är att den skall komma ut, får bara se när det blir, åker bort i 3 veckor så det blir efter det. :)

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på annan sajt