Jump to content
Gulaguben

Kan inte ladda ner mods

Recommended Posts

Hej jag ka inte ladda ner mods längre från den här hemsidan. Det står att dem har blivit bort tagna när jag för söker. Vet någon varför det är så?

Dela inlägg

Länk till inlägg

HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dela inlägg

Länk till inlägg

Verkar fungera för mig, kunde ladda ner en mod. Kör med Chrome som webbläsare, vet inte om det funkar bättre dock.

Dela inlägg

Länk till inlägg

Jag hoppas att det finns någon annan som skulle svar på det här...

Du får gärna berätta vad det är för problem med att ladda ner mods? :)

Dela inlägg

Länk till inlägg

när jag vill ladda ner t ex Timberhandling pack och trycker på TimberHandlingPack.zip så laddar sidan bara om på nytt men det kommer ingen nedladdning och jag upptäckte att det blir likadant när jag försöker ladda ner It runner diesel tank och dom justerbara pallgafflarna

Dela inlägg

Länk till inlägg

när jag vill ladda ner t ex Timberhandling pack och trycker på TimberHandlingPack.zip så laddar sidan bara om på nytt men det kommer ingen nedladdning och jag upptäckte att det blir likadant när jag försöker ladda ner It runner diesel tank och dom justerbara pallgafflarna

Låter som du har något program som blockerar annonser, för normalt sett när du vill ladda ner någonting i filarkivet så skall du hamna på en omdirigeringssida under domänet adf.ly där du först får se en annons i 5 sekunder varpå du sedan uppe i högra hörnet kan klicka på "Skippa annons" för att påbörja nedladdningen.

Prova att avaktivera ALLA Adblock och liknande tjänster, alternativt lägg till ett undantag för adf.ly och fssweden.se

Det är enda orsaken som jag kan komma på som skulle kunna ge problem vid nedladdning.

Dela inlägg

Länk till inlägg

Есть кто из модераторов, так как не могу ответить в новую тему?
Может я делаю что то не так?
Прошу помочь.
Спасибо.

Dela inlägg

Länk till inlägg

Прошу помощи ??
Не могу написать в топик.
Спасибо.

Dela inlägg

Länk till inlägg