Aazor 0 Skapades 28 September, 2017 Hellu! Undrar om det finns någon mod som gör att när mina kompisar kommer tillbaka till servern så har de kvar de pengar de tjänat in när de spelade senast? Vet inte om det finns någon sådan mod och om det gör det så vet jag inte riktigt vad jag ska söka på ? Tack på förhand! Citera Dela inlägg Länk till inlägg
snowstormaland 0 Posted 9 November, 2017 Kolla in Swiss Bank. Då kan dom föra över pengar till sitt eget konto när dom slutar o lägga in dom i gamet igen nästa gång dom spelar. 1 Citera Dela inlägg Länk till inlägg
Jackel 2 Posted 14 November, 2017 External Account fungerar med. Vi kör den på våran server 1 1 Citera Dela inlägg Länk till inlägg
snowstormaland 0 Posted 15 November, 2017 Hur fungerar den och vart hittar man den? Citera Dela inlägg Länk till inlägg
tomasr73 0 Posted 29 November, 2017 här är en länk för external account : http://www.farming2015mods.com/farming-simulator-2017-mods/fs17-other/fs17-external-account/ Citera Dela inlägg Länk till inlägg