Jump to content

freppa93

Medlem
  • Innehållsräknare

    8
  • Gick med

  • Senast aktiv

Rykte

1 Neutral

1 Följare

Senaste profilbesökarna

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Version 1.0.0

    1 428 nedladdningar

    tjenare här kommer ett paket med väderstadsharvar, det e En väderstad NZ Agressive 1000, Dock utan animationer, dvs inget damm eller jord som syns när man harvar men den funkar som den ska! Dom andra 2 är En Reskin av en Laumetris! Denna finns det 2 versioner av! En med svarta pinnnar och en med gula pinnar! Dessa mods får under INGA omständigheter laddas upp på andra sidor eller ändras för att sedan laddas upp!! Hoppas ni finner dessa harvar användbara och mycket nöje! OBS! Måste packas upp! Mvh Freppa93 i samarbete med Korpens Modteam!
  2. Version 1.0.0

    783 nedladdningar

    Tjenare allihopa! Här kommer en laumetris ringvält som korpens modteam i samarbete med Torps Jord och Skog gjort en Reskin på till en Väderstad Rollex 620! Denna Rollex har samma funktion som en Så kallad weeder! Det vill säga gödslar fältet efter första växtstadiet! Denna mod får under INGA omständigheter laddas upp på andra sidor eller editeras för att sedan laddas upp igen! Mycket nöje och hoppas ni får användning av detta mod! Hälsningar Korpens Modteam samt Torps Jord och Skog!
  3. Version 1.0.0

    429 nedladdningar

    Tjenare Här kommer mitt konverterade pack Från bigE! Det funkar som det ska, jag har inga problem med det :) All Credit går till bigE som gjort packet från början! Får UNDER inga omständigheter delas!!! Överträdelse beivras! https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
  4. Version 1.0.0

    682 nedladdningar

    Tja tänkte nu ladda upp min konverterade scania R560 8X4 :) Så vitt jag testat så funkar den som den ska :) Mycket nöje! Denna Edit får INTE under några omständigheter laddas upp till andra webbplatser än FSSweden. Överträdelse beivras. This mod may NOT under any circumstances be uploaded to other sites than FSSweden.
  5. Version 1.0.0

    383 nedladdningar

    Här kommer mina konverterade placerbara träd! Det är fyra olika sorters träd, Björk, Gran, Tall och Asp/Al eller dylikt :) Kan även vara en annan sorts björk det e oklart :P Men allt funkar att hugga både med skördare och motorsåg, funkar att sälja och funkar att flisa ;) Mycket nöje med dessa träd :)
  6. Ja det gör den, men kan fortfarande inte hoppa in och starta och köra... haha det e krångligt dehär när man aldrig konverterat förr Mer förslag på varför jag inte kan hoppa in och köra, nu är det bara några fel i loggen, försöker få bort dom oxå
  7. Okej, hur åtgärdar jag derå??
  8. Tjenare, jag har konverterat Volvo BM tröskan av madDog, har nu stött på problem med detta, Jag har följt guiden här på Fssweden men får upp detta på min log: C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//VolvoS830byMadDog/Volvo.i3d (326.58 ms) Warning: No clipdistance set to node 0> (Volvo.i3d). Set default clipdistance (300) Warning (physics): Setting pair collision on actors which already have a constraint Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/vehicleSchema.png'. Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/vehicleSchemaSelected.png'. Warning: cuttingAreas should not be used anymore in C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//VolvoS830byMadDog/Volvo.xml. Use vehicle.workAreas.workArea instead! Warning: New unit for fuel usage is l/h at max. rpm Error: Running LUA method 'update'. D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/AnimCurve.lua(193) : attempt to call global 'getFromKeyframes' (a nil value) C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//VolvoS830byMadDog/VolvoHeder.i3d (87.21 ms) Warning: No clipdistance set to node 0> (VolvoHeder.i3d). Set default clipdistance (300) Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/implement2Schema.png'. Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/implement2SchemaSelected.png'. Warning: cuttingAreas should not be used anymore in C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//VolvoS830byMadDog/VolvoHeder.xml. Use vehicle.workAreas.workArea instead! Error: index out of range LUA call stack: D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(58) : checkChildIndex D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/specializations/Cutter.lua(115) : indexToObject D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(1174) D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(105) : loadFinished D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(660) : load D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(754) : loadVehicle D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BuyVehicleEvent.lua(83) : loadVehicleAtPlace D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/network/Connection.lua(53) : run D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua(913) : sendEvent D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/Gui.lua(301) : update D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1436) : update Index: 12 Error: index out of range LUA call stack: D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(58) : checkChildIndex D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/specializations/Cutter.lua(115) : indexToObject D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(1174) D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(105) : loadFinished D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(660) : load D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(754) : loadVehicle D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BuyVehicleEvent.lua(83) : loadVehicleAtPlace D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/network/Connection.lua(53) : run D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua(913) : sendEvent D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/Gui.lua(301) : update D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1436) : update Index: 12 Error: index out of range LUA call stack: D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(58) : checkChildIndex D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/specializations/Cutter.lua(115) : indexToObject D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(1174) D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(105) : loadFinished D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(660) : load D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(754) : loadVehicle D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BuyVehicleEvent.lua(83) : loadVehicleAtPlace D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/network/Connection.lua(53) : run D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua(913) : sendEvent D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/Gui.lua(301) : update D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1436) : update Index: 12 Warning: Old shape file format version found 'particlesystemsiudix.i3d.shapes'. Error loadVehicle: unknown type 'VolvoS830byMadDog.Klado' in 'C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//VolvoS830byMadDog/cutter_maize.xml' Saving screenshot: C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/screenshots/fsScreen_2015_10_29_18_40_56.png Saving screenshot: C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/screenshots/fsScreen_2015_10_29_18_41_07.png Saving screenshot: C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/screenshots/fsScreen_2015_10_29_18_41_17.png Warning: No clipdistance set to node 0> (VolvoHeder.i3d). Set default clipdistance (300) Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/implement2Schema.png'. Error: Can't load resource 'data/vehicles/schemas/implement2SchemaSelected.png'. Warning: cuttingAreas should not be used anymore in C:/Users/Fredrik/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//VolvoS830byMadDog/VolvoHeder.xml. Use vehicle.workAreas.workArea instead! Error: index out of range LUA call stack: D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(58) : checkChildIndex D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/specializations/Cutter.lua(115) : indexToObject D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(1174) D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(105) : loadFinished D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(660) : load D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(754) : loadVehicle D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BuyVehicleEvent.lua(83) : loadVehicleAtPlace D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/network/Connection.lua(53) : run D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua(913) : sendEvent D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/Gui.lua(301) : update D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1436) : update Index: 12 Error: index out of range LUA call stack: D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(58) : checkChildIndex D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/specializations/Cutter.lua(115) : indexToObject D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(1174) D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(105) : loadFinished D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(660) : load D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(754) : loadVehicle D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BuyVehicleEvent.lua(83) : loadVehicleAtPlace D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/network/Connection.lua(53) : run D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua(913) : sendEvent D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/Gui.lua(301) : update D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1436) : update Index: 12 Error: index out of range LUA call stack: D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(9) : printCallstack D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/Utils.lua(58) : checkChildIndex D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/specializations/Cutter.lua(115) : indexToObject D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(1174) D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua(105) : loadFinished D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(660) : load D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BaseMission.lua(754) : loadVehicle D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/BuyVehicleEvent.lua(83) : loadVehicleAtPlace D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/network/Connection.lua(53) : run D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua(913) : sendEvent D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/gui/Gui.lua(301) : update D:/code/lsim2015/build/finalbin/dataS/scripts/main.lua(1436) : update Index: 12 Warning: Old shape file format version found 'particlesystemsiudix.i3d.shapes'. Vad e problemet?? Förmodligen något i Alla dessa lua scripts?? Ser även ut såhär när jag köper Tröskan (Lär klicka enter när jag köpt den för att komma tillbaka till affären, Skär bordet funkar utmärkt att köpa... Lite bilder:
×
×
  • Skapa ny...